Baldur's Gate 3 lässt euch dank Hotfix 9 nun euren Namen ändern
Und weitere Anpassungen.
Hotfix 9 für Baldur's Gate 3 ist da und lässt euch nun euren Namen im Spiel ändern.
Wenn ihr mit eurem anfänglich gewählten Namen für euren Charakter nicht zufrieden seid, könnt ihr das nun anpassen.
Weitere Änderungen
An anderer Stelle könnt ihr das Aussehen von Mietlingen mit dem Magic Mirror anpassen, wobei die gleichen Einschränkungen gelten wie bei der Änderung eures eigenen Charakters.
Bei aktivierter Nacktheit sollte indes in bestimmten Szenen keine Unterwäsche mehr zu sehen sein. Was Sinn ergibt, schließlich bräuchte man sonst nicht eine solche Option.
Weitere Meldungen zu Baldur's Gate 3:
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Die weiteren Patch Notes seht ihr nachfolgend:
- You can now use the Magic Mirror on hirelings.
- You can now change your name through the Magic Mirror.
- Fixed a rare crash that could occur when unloading or quickloading a game.
- Fixed an issue causing GPU crashes on PS5 Vulkan.
- Fixed the Guardian Statue repeatedly falling into a chasm, causing the server to stall.
- Fixed a splitscreen issue on PS5 that could cause a black screen when listening in on a dialogue.
- Fixed unpreparing spells not removing their buffs if the spell was upcasted.
- Fixed buffs being removed by unpreparing spells if the buff came from a different source (e.g. a scroll).
- Fixed some character positions and animations breaking if you skip lines in certain dialogues.
- Fixed the previews not working correctly in the Accessibility options.
- Fixed an issue causing Minthara's romance to unreliably trigger.
- Fixed Minthara's dialogue after you [SPOILER] not triggering properly when you talk to her.
- Fixed the Adamantine Splint Armour sometimes making your legs transparent.
- Fixed a geometry stretching bug introduced in Hotfix 8 on Vulkan.
- Fixed characters showing up in their underwear in some intimate scenes even if you have nudity enabled.
- Fixed Feign Death causing an infinite leave–join combat loop in certain circumstances.
- Fixed prices in dialogues not displaying correctly in savegames that were made while the price was on screen.
- Optimised the line-of-sight system for entities with no sight range, like items.